« terug naar vorige pagina

Afspraak maken

Consult (afspraak op de praktijk)

U kunt tussen 08.00-12.00 uur de assistente bellen om een afspraak te maken. Zij beoordeelt aan de hand van uw klacht samen met u wat voor afspraak u krijgt en wanneer.

Bij ingewikkeldere klachten zal ze bijvoorbeeld meer tijd inplannen. Dringende klachten worden altijd dezelfde dag gepland, niet dringende of langer bestaande klachten kunnen ook op latere dagen worden gepland.

Telefoonnummer: 023-5370698

Wilt u zelf een afspraak inplannen?

Dat kan op deze website via MijnGezondheid.net. Dit kan tot maximaal 24 van tevoren en is dus niet bedoeld voor dringende klachten. U kunt per klacht 1 afspraak maken. Heeft u 2 klachten, maak dan dus een dubbele afspraak. Dit kan ook als u wat rustiger met de huisarts wil praten of een ingewikkelde klacht heeft (bv. langdurige moeheid, chronische pijn of spanningsklachten). Heeft u meer dan 2 klachten? Bel dan even met de assistente om te overleggen. 

Een afspraak voor een uitstrijkje kunt u via de assistente doen; dit wordt door hen gedaan. 

Voor een afspraak met de assistente of de praktijkondersteuner (Bertien of Lia), kunt u tussen 08.00 en 12.00 de assistente bellen. Dit kan niet via MijnGezondheid.net.

 


 

Visite (huisbezoek)

Als het voor u niet mogelijk is om naar de praktijk te komen kunt u tussen 08.00 uur en 11.00 uur een huisbezoek aanvragen.

Telefoonnummer: 023-5370698

 


 

Telefonisch spreekuur

Als u telefonisch wil overleggen met de huisarts (of praktijkondersteuner) kunt u dit aanvragen bij de assistente. U kunt hiervoor de praktijk bellen tussen 08.00-12.00 uur. Ook kunt u per mail vragen of u teruggebeld kan worden. Er is geen vast moment voor terugbellen. Houdt uw telefoon dus bij u. Wanneer de huisarts u niet te pakken krijgt, zal deze het zeker later nog eens proberen. U hoeft niet de praktijk te bellen om te zeggen dat u het telefoontje heeft gemist. Wanneer u op een bepaalde tijd niet bereikbaar bent, geef dit dan aan bij de assistente.

 


 

E-consult (mail aan de praktijk)

U kunt uw vragen digitaal stellen via MijnGezondheid.net. Dit is een beveiligd portaal waar uw privacy gewaarborgd is. Dit is met name geschikt om korte vragen te stellen over bv medicatie of wat te doen met een kleine klacht, of als vervolg op een consult waarbij u gezien bent op het spreekuur. Ook kunt u via het portaal een foto sturen van bijvoorbeeld een huidaandoening. Meestal is het dan handig om meerdere foto’s te sturen (op afstand en dichtbij).

 


Uitslagen opvragen

Uitslagen van bijvoorbeeld bloedonderzoek of röntgenfoto’s hoeft u niet op te vragen. Zodra deze binnen zijn wordt u door de huisarts of assistente gebeld of gemaild. Als de onderzoeken door de specialist in het ziekenhuis zijn aangevraagd, krijgt u de uitslagen via de specialist, niet via ons.